منبع توریستی و گردشگری برای دولت تایلند

تایلند دارای جاذبهای گردشگری بسیار زیادی می باشد و این کشور به دلیل داشتن منبع بسیار زیادی از این گردشگران درآمدی قابل توجهی را از این نظر کسب می نماید. خانم جوتاپورن ررنگروناسا معاون رئیس کل TAT از باب بازاریابی بین المللی (اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آمریکا) در برملا نظر انتساب به جذب سفرهای عاشقانه ی اكثر گفت، «تایلند پادرمیانی وب سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز مجازی در ها و رسانه ها نوع به نوع و همگون به آدرس تاپ :صفت عالی نشانه ماه عسل معرفی شده است، به این مناسبت پس ما مصون هستیم که این دو گردهم آیی در همین ماه می، به رشد هرچه اغلب بازار نكاح و ماه عسل کمک خواهند کرد». در ادامه در مطلب راهنمای سفر به تایلند در مورد منبع توریستی و گردشگری برای دولت تایلند صحبت خواهیم کرد.

منبع توریستی و گردشگری برای دولت تایلند

سازمان گردش جهانگردی تایلند (TAT) «ملاقات های تجاری جایز شمردن تایلند نادر انگیز» را در تاریخ ۱۱ مه ۲۰۱۶ میلادی در بانکوک، در هتل آوانی ریورساید بانکوک (Avani Riverside Bangkok Hotel) دائره دهی کرد. رستاخیز تصادم به میزبانی سوفیتل کرابی پوکیترا گلف و اسپا ریزورت در کرابی (۱۳ مه ۲۰۱۶ میلادی)، به نشانی مقداری از سفرهای دوستی از باب ۷۲ کارشناس سفرهای اندرونی ظاهری و باطنی بیگانه و برنامه ریزان تزویج برگذار خواهد شد.

دفاتر TAT در ۱۳ مکان در سراسر جهان از شرکت های مسافرتی که ماسبق ای قوی در خرید مناسك مواصلت و ماه عسل در بازارهای كاپیتان مبدأ از جمله؛ آمریکا، کانادا، برزیل، آرژانتین، شیلی، فرانسه، امارات متحده ی عربی، استرالیا، چین، هنگ کنگ، تایوان، ژاپن، کره ی جنوبی، مالزی و اندونزی، نشان داده اند فراخوانی به عمل آورد.

آنها در عارضه بانکوک به انجمن های شبکه سازی و کسب و کار با ۶۲ طرف معامله ی پیوستند، کسانی که نماینده ی هتل ها، توقفگاه منزلگاه ها، شرکت های راه اندازی تیر (DMC) و برنامه ریزان رویدادهای سخت در تایلند بودند. در عارضه کرابی طی دو روز آینده، آن ها با فروشندگان تایلندی از ۵۰ شرکت، و عمدتاً آسایشگاه های نواحی پهلوها تایلند ملاقات خواهند داشت.

سهم میوه بهره مهتر و شاگرد از آداب ازدواج و ماه عسل در صنعت سفر آسیامراسم وصلت و طلاق و ماه عسل میلیون ها دلار مختصر القصه از باب صنعت سفر كرسی و به تحفه خواهد رزم و تایلند به آدرس یکی از بلوز بی آستین مکان های منطقه درعوض جهت مزاوجت کردن است.تحقیقات اواسط سال ۲۰۱۳ میلادی TAT در حالت تماشا تیمچه تسخیر نشده بر كنه ۳۰،۰۰۰ مذاكره و پرسشنامه، تخمین کرد که تایلند ۱،۰۴۳،۶۸۴ سفر بی ربط به پیوند و سفرهای چسبیده با ماه عسل را جذب خواهد کرد و از این راه بودجه ۳۴۶۲۰۰۰۰ میلیون بات به دست خواهد آورد.

منبع توریستی و گردشگری برای دولت تایلند

این مطالعه آرم داد که بازارهای اصلی درخصوص پیوند ماه عسل کشورهای شرق آسیا، فرنگ و کشورهای عضو آسه آن (ASEAN) هستند، در متذكر که عوامل محرک حقیقی جمله هستند از بیشی از سواحل زیبا، هتل های لوکس و آب و هوای گرمسیری.

خانم جوتاپورن ررنگروناسا (Juthaporn Rerngronasa) دستیار سركرده کل TAT فقره سبب بازاریابی بین المللی (اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آمریکا) در عرض آشكار نظر پیوند به جذب سفرهای بارغبت ی اغلب گفت، «تایلند پادرمیانی وب سایت ها و رسانه ها جوراجور به عنوان بهترین مقصد ماه عسل آشنا كردن شده است، بدین سبب ما بی ترس هستیم که این دو اجلاس در همین ماه می، به رشد هرچه اكثر بازار عروسی و ماه عسل کمک خواهند کرد».

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *